Volgers

woensdag 8 maart 2017

Dragonfly Dreams

Hallo Allemaal,
 
Zoals sommige al weten ben ik sinds een tijdje demonstratrice voor Stampin'Up.
 
Vandaag wil ik graag dit kaartje met jullie delen dat ik heb gemaakt met hun mooie producten.
Het is een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn maar  buiten mijn grote passie kleuren ben ik ook een fanatieke stempellaar.Na mijn eerste stempel les jaren geleden was ik verkocht.
 
 
Dit kaartje is 10,5 x 15cm groot en het basis papier komt uit het In colour 2016-2018 cardstock pakket en de kleur heet Emerald Envy.
 Het oplegkaartje is DCP papier in de maat 10 x 14,5 cm hierop heb ik gestempeld met de Dragonfly Dreams stempelset met de Classic Stampin'pads Emerald Envy en Mint Macaron
De tekst is gestempeld met Emarals Envy en komt uit de Birthday Blooms stempelset.
De libelle is uitgestanst uit Glimmer Paper Mint Macaron ( Een van de Sale-a-Bration artikelen)
Met de Dragon Fly Dreams thinlits set.
Als laatste heb ik 2 bijen gestempeld op de enveloppe met Emerald Envy.
Ik vind het namelijk erg leuk uitzien als een enveloppe ook leuk versierd is in dezelfde kleuren als het kaartje.

Hier een kleine samenvatting van alle gebruikte producten:

In color 2016-2018 cardstock 30,5x 30,5cm
5 kleuren 4 vellen per kleur
In colour 2016-2018 Classic Stampin'pads
 


Dragonfly Dreams stempelset




Dragonfly Dreams thinlits


Birthday Blooms stempelset
 
 
Mocht je interesse hebben in een van deze produkten, stuur dan een email naar v.baadjou@gmail.com
Deze maand kun je nog gebruik maken van de Sale-A-Bration actie! Bij besteding van €60 mag je een gratis artikel uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
 
Hartelijk bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en hopelijk tot de volgende keer
 
Creatieve groetjes,
 
Veer
 
 




1 opmerking:

  1. This is a stunning project! I love the bees on the envelope too, such a nice touch!

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen