Volgers

dinsdag 26 april 2016

I See it's your Birthday make a Splash!

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik graag een kaartje met jullie delen dat ik heb gemaakt als workshop kaartje voor de groep Hobbymaatjes Swap op Facebook.
De opdracht was deze trapjeskaart die je dan mocht "aankleden" naar eigen inzicht. En dit is hem dan geworden:


Het plaatje heet Cowboy Crab en is van 2 Cute Ink. Cowboy Crab is ingekleurd met Copic markers.
De gebruikte mallen en stempels zijn van Noordesign! Ze zijn allemaal uit de Under the Sea collectie behalve het touw. De golven zijn aangezet met Distress inkt broken china. de schelpen en het touw met distress ink Vintage Photo. Het achtergrond papier is uit een scrapblock van Action just for men.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en nog en keer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Vcreatieve groetjes,
Veer

Dit zijn de gebruikte copic kleuren:
*Krab: R89, R37, R17
*Hoed: E29, E17, E15
*Rand Hoed: YR04, YR23, YR20
Zand:E43, E31, E51
*Lasso E18, E13, E53
*Wolken: N3, N1, N0, Blender
*Lucht: B12, B91, B00, B0000


Ik wil graag met deze kaart meedoen aan de volgende challenges:


3 opmerkingen:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at 2 Cute Ink, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi This is a super cute card. i love beach themed cards. thank you for joining us at Becka B Challenge blog.

    Becka B DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fab project - Thank you for joining us at BBCB

    BeantwoordenVerwijderen